2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Schaik - WaarBenJij.nu 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Schaik - WaarBenJij.nu

2 nachtjes slapen

Door: Laura van Schaik

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Juli 2014 | Nederland, Nieuwegein

Dinsdagochtend is het zo ver, naar Oeganda vliegen in mijn eentje.

Vandaag en morgen de allerlaatste dingen regelen en mijn koffer pakken en dan ben ik klaar.
Ik ben zenuwachtig maar heb zeker wel zin in.
Ik zal daar ook berichtjes neerzetten, als ik internet heb ;)

Vanavond sushi en daarna 4 weken afkicken.

:D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Naar Oeganda

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 1759
Totaal aantal bezoekers 2580

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Oeganda

Landen bezocht: